sobota, 1 sierpnia 2015

O firmie

FACEBOOK
o firmie „Słodkie cuda” Handmade by Magdalena Micewicz

Odkąd sięgam pamięcią, lubiłam piec i gotować. Już jako 5 letnia dziewczynka lepiłam z mamą pierogi lub piekłam pierniki na święta. Pieczenie i dekorowanie ciast i ciastek stało się moją pasją. Wkładam w to całe swoje serce i staram się, żeby ciasteczka były idealne pod każdym względem. Właśnie z tej pasji powstała moja firma „Słodkie Cuda” Moje ciasteczka i pierniczki są przygotowywane z dobrej jakości produktów, metodą domową bez ulepszaczy i ręcznie zdobione lukrem lub masą cukrową. Każde zamówienie traktuję indywidualnie, według życzeń i upodobań klientów. Proponuję swoje wyroby jako rękodzieło na prezenty, upominki, dekoracje. Ciasteczka są ozdobami i nie są przeznaczone do spożycia. Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą :)

Zamówienia przyjmuję do 10 dni przed uroczystością ze względu na pracochłonność projektów. Zamówienia są realizowane po dokonaniu wpłaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz